Materiały.
Wszystkie dodatkowe materiały używane na zajęciach przez lektorów są materiałami autorskimi, stworzonymi przez naszą szkołę i konsultowane ze specjalistami w dziedzinie metodyki. Wszystkie są zaprojektowane tak aby, od pierwszej minuty zajęć do samego końca, wspomagać najważniejszą umiejętność na jakiej skupia się nasza metoda czyli komunikację. W naszej szkole lektor nie przygotowuje żadnych materiałów samodzielnie a ma obowiązek korzystać wyłącznie z autoryzowanych materiałów udostępnianych mu przez szkołę. Pozwala to na utrzymanie równie wysokiego poziomu prowadzonych zajęć przez wszystkich lektorów. Studenci nie muszą się więc martwić czy kolejny lektor będzie reprezentował lepszy lub gorszy poziom, lub czy będzie się przygotowywał bardziej czy mniej starannie do zajęć. Każdy lektor używa tych samych materiałów na tym samym, wysokim poziomie co także ułatwia pracę samym lektorom gdyż wiedzą oni dokładnie co wydarzyło się na zajęciach prowadzonych przez swoich kolegów a także w jaki sposób było to ćwiczone i utrwalane. W tym aspekcie także jesteśmy prawdziwymi pionierami gdyż o ile nam wiadomo żadna inna szkoła nie udostępnia swoim lektorom tak dużej ilości materiałów i tym samym nie ma tak dużej kontroli nad tym co dzieje się na zajęciach.
Podręczniki
Ze względu na specyfikę naszej metody nauczania wymagania wobec podręczników, których używamy są odmienne od tych w tradycyjnej szkole języków. Podręcznik musi bowiem koncentrować się na rozwijaniu umiejętności konwersacji. Po eksperymentowaniu z kilkoma seriami podręczników ograniczyliśmy się do pracy z dwoma tytułami: Face2Face wydawnictwa Cambridge University Press i Straightforward wydawnictwa Macmillan Publishers. Przy czym pierwszy z podręczników jest pozycją przewodnią a drugi traktujemy jako uzupełnienie lub pozycję zastępczą. Obydwa podręczniki to 6-częsciowe serie pozwalające uczyć się od podstaw aż do poziomu Advance zachowując przy tym logiczną kontynuację przedstawianego materiału. Każdy zestaw składa się z podręcznika i zeszytu ćwiczeń z kluczem do samodzielnej pracy w domu a także DVD-ROM z oprogramowaniem pozwalającym po instalacji wykonać dziesiątki dodatkowych ćwiczeń na komputerze. Jednak w obydwu przypadkach pomijamy pierwsze części serii (poziom „beginner”) i rozpoczynamy pracę z nimi od poziomu „elementary”. W jednym i drugim przypadku nie możliwe było zaadoptowanie podręcznika na podstawowym poziomie do wymagań metody i spełnienia jej podstawowego założenia: zajęcia w 100% muszą być prowadzone w języku angielskim już od pierwszej lekcji co sprzyja naturalnemu przyswajaniu języka (więcej o tym w zakładce Jak uczymy). Na polskim rynku wszystkie podręczniki zakładają w swej strukturze iż lektor posługuje się na zajęciach zarówno językiem angielskim jak i polskim, przy czym stopień użycia każdego z języków różni się zależnie od poziomu.
Autorskie podręczniki
Z powodów opisanych powyżej, w pewnym sensie, zmuszeni byliśmy opracować własne, w pełni autorskie podręczniki z których korzystamy na poziomach podstawowych. Zarówno „absolute beginners” czyli te osoby, które nigdy nie uczyły się języka obcego jak i „false beginners” czyli osoby, które już się wcześniej uczyły ale z różnych powodów chcą lub powinny wrócić do podstaw pracują więc na podręcznikach stworzonych po to aby uczyć mówić i są w 100% dopasowane do naszej metody. Gwarantuje to szybkie efekty i błyskawiczne przełamanie strachu przed mówieniem.
Specjalizacje
W kursach specjalistycznych korzystamy z szerokiego wachlarza podręczników różnych wydawnictw. Ze względu na specyfikę tych kursów zazwyczaj nie narzucamy wcześniej żadnego podręcznika ale staramy się dopasować podręcznik do potrzeb studentów tak aby jak najlepiej spełnić ich oczekiwania.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania zapraszamy do zakładki kontakt. Możesz skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo. Możesz także skorzystać ze znajdującego się tam formularza i opisać krótko swoje potrzeby językowe lub po prostu zadać nam pytanie. Gwarantujemy iż w krótkim czasie skontaktuje się z Tobą kompetentna osoba i udzieli wszelkich informacji.
POLITYKA PRYWATNOŚCI
Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania, przechowywania i dostępu do informacji na urządzeniach Użytkownika za pomocą plików Cookies, służących realizacji usług świadczonych drogą elektroniczną żądanych przez Użytkownika, przez Centrum Rozwoju Kompetencji Językowych z siedzibą w Łodzi.
1. Postanowienia Ogólne
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, iż:
2. Administrator Danych
3. Pliki cookies
Gromadzone informacje dotyczą adresu IP, typu wykorzystywanej przeglądarki, języka, rodzaju systemu operacyjnego, dostawcy usług internetowych, informacji o czasie i dacie, lokalizacji oraz informacji przesyłanych do witryny za pośrednictwem formularza kontaktowego.
4. Cele w jakich wykorzystywane są cookies
iii. optymalizacji i zwiększenia wydajności usług świadczonych przez Administratora.
iii. umożliwienie korzystania w Serwisie z funkcji „Schowek” i „Koszyk”.
5. Możliwości określenia warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu przez cookies
6. Newslettery