Kursy grupowe

Kursy grupowe organizowane przez naszą szkołę nazywamy „MikroGrupami” a to dlatego że do utworzenia grupy wystarczą jedynie 3 osoby. Natomiast grupy nie mogą mieć więcej niż 6 studentów. Jest także możliwość utworzenia grupy 2-osobowej na życzenie klienta. Niewiele szkół decyduje się na otwieranie tak małych grup, ale naszym zdaniem tylko praca w tak niewielkich grupach gwarantuje osiągnięcie zamierzonych celów. Zajęcia w większych grupach są po prostu nieefektywne. Przekonał się o tym każdy kto uczestniczył w standardowo organizowanych kursach z grupami liczącymi nawet 15 lub czasem i więcej osób. Nawet ograniczenie ilości uczestników do 10-12 nie wpływa znacząco na skuteczność zajęć.

Kursy w mikrogrupach skierowane są dla osób, którym nie zależy na elastyczności jaką dają kursy indywidualne i gotowe są przystosować swój plan dnia do rozkładu zajęć w zamian za większą różnorodność ćwiczeń i zadań, na które pozwala większa ilość osób. Jest to jest niezwykle istotne na kursach takich jak nasze – prowadzonych metodą iSchool©, czyli koncentrujących się na mówieniu. Cały program zajęć podporządkowany jest temu aby student mógł zmaksymalizować swój tzw. aktywny czas mówienia. Lekcje w niewielkich 3-6 osobowych grupach pozwalają zróżnicować wykonywane ćwiczenia, zwiększyć ich różnorodność a także ilość możliwych do odegrania ról. Przy tym lektor może w całości oddać pole studentom a samemu skupić się na kontroli i korygowaniu ewentualnych błędów.
Grupa pozwala także na bardzo ważne momenty wytchnienia kiedy to lektor w danym momencie skupia trochę więcej uwagi na koledze lub koleżance z grupy. Dzielenie się doświadczeniem jakim jest nauka języka obcego działa także motywująco – czujemy się lepiej widząc że nie tylko dla nas posługiwanie się językiem obcym jest wyzwaniem. Możemy także wspólnie przełamywać największą barierę jaką jest strach przed mówieniem. Z drugiej strony maksymalnie 6 osób w grupie to za mało aby można było się „prześlizgnąć” przez zajęcia a lektor nadal może kontrolować grupę na tyle aby nie pozwolić żadnemu studentowi zdominować zajęć. Gwarantuje to idealny balans między czasem mówienia i słuchania, czasem koncentracji a odpoczynku.

Nie bez znaczenia pozostaje aspekt finansowy. Koszt kursu jest wyraźnie niższy co zazwyczaj najbardziej docenia nasz portfel, który w przeciwieństwie do nas woli przybierać na wadze zamiast chudnąć.

Jeżeli wolisz przełamywać bariery wspólnie z „towarzyszami niedoli”, w środowisku w pełni kontrolowanym i pozwalającym na błyskawiczną korektę, w bardzo małej grupie osób dopasowanych poziomem, metodą stworzoną i zaprojektowaną tak abyś przede wszystkim zaczął mówić, to znalazłeś właśnie kurs dla siebie.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania zapraszamy do zakładki kontakt. Możesz skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo. Możesz także skorzystać ze znajdującego się tam formularza i opisać krótko swoje potrzeby językowe lub po prostu zadać nam pytanie. Gwarantujemy iż w krótkim czasie skontaktuje się z Tobą kompetentna osoba i udzieli wszelkich informacji.

 

 

 

Uwaga! Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce. Zapoznaj się również z polityką RODO Czytaj więcej…

Zrozumiałem

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania, przechowywania i dostępu do informacji na urządzeniach Użytkownika za pomocą plików Cookies, służących realizacji usług świadczonych drogą elektroniczną żądanych przez Użytkownika, przez Centrum Rozwoju Kompetencji Językowych z siedzibą w Łodzi.

1. Postanowienia Ogólne

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, iż:

  1. Administratorem bazy danych osobowych jest Centrum Rozwoju Kompetencji Językowych Sp. z o. o. z siedzibą w Łodzi, ul. Nawrot 85a, 90-039 Łódź; kontakt sekretariat@ispeak.edu.pl
  2. Dane osobowe będą przetwarzane w celu świadczenia usług, archiwizacji, a także sprzedaży usług oferowanych przez Centrum Rozwoju Kompetencji Językowych Sp. z o. o. zgodnie z Rozporządzeniem 2016/679 PE z dnia 27 kwietnia 2016 r. zwanym dalej RODO.
  3. Ochrona danych odbywa się zgodnie z wymogami powszechnie obowiązujących przepisów prawa, a ich przechowywanie ma miejsce na zabezpieczonych serwerach.
  4. Dostęp do danych w ściśle określonym zakresie, będą mogły mieć podmioty, z którymi współpracujemy przy realizacji celów przetwarzania danych.
  5. Dla wygody Użytkowników strona ischool.edu.pl używa plików cookies i podobnych technologii m.in. po to, by dostosować serwis do potrzeb użytkowników i w celach statystycznych. Pliki Cookies to niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez serwis internetowy, który odwiedza internauta, do urządzenia internauty. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Brak zmiany tych ustawień oznacza akceptację dla stosowanych tu Cookies.

2. Administrator Danych

  1. Usługodawca jest administratorem danych swoich klientów.
  2. Dane osobowe przetwarzane są:
  3. zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych,
  4. zgodnie z wdrożoną Polityką Prywatności,
  5. w zakresie i celu niezbędnym do nawiązania, ukształtowania treści Umowy, zmiany bądź jej rozwiązania oraz prawidłowej realizacji Usług świadczonych drogą elektroniczną,
  6. w zakresie i celu niezbędnym do wypełnienia uzasadnionych interesów (prawnie usprawiedliwionych celów), a przetwarzanie nie narusza praw i wolności osoby, której dane dotyczą.
  7. w zakresie i celu zgodnym ze zgodą wyrażoną przez Użytkownika.
  8. Każda osoba, której dane posiada administrator ma prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  9. Kontakt z osobą nadzorującą przetwarzanie danych osobowych Użytkowników jest możliwy drogą elektroniczną pod adresem e-mail: sekretariat@ispeak.edu.pl
  10. Administrator zastrzegamy sobie prawo do przetwarzania danych osobowych Użytkownika po rozwiązaniu Umowy lub cofnięciu zgody tylko w zakresie na potrzeby dochodzenia ewentualnych roszczeń przed sądem lub jeżeli przepisy krajowe albo unijne bądź prawa międzynarodowego obligują nas do retencji danych.
  11. Usunięcie danych osobowych może nastąpić na skutek cofnięcia zgody bądź wniesienia prawnie dopuszczalnego sprzeciwu na przetwarzanie danych osobowych.
  12. Administrator nie udostępniania danych osobowych innym podmiotom aniżeli upoważnionym na podstawie właściwych przepisów prawa.
  13. Dane osobowe przetwarzają osoby wyłącznie upoważnione przez Administratora albo Procesorzy, z którymi Administrator ściśle współpracuje.

3. Pliki cookies

  1. Witryna ischool.edu.pl używa cookies. Są to niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez serwer www i przechowywane przez oprogramowanie komputera przeglądarki. Kiedy przeglądarka ponownie połączy się ze stroną, witryna rozpoznaje rodzaj urządzenia, z którego łączy się użytkownik. Parametry pozwalają na odczytanie informacji w nich zawartych jedynie serwerowi, który je utworzył. Cookies ułatwiają więc korzystanie z wcześniej odwiedzonych witryn.

Gromadzone informacje dotyczą adresu IP, typu wykorzystywanej przeglądarki, języka, rodzaju systemu operacyjnego, dostawcy usług internetowych, informacji o czasie i dacie, lokalizacji oraz informacji przesyłanych do witryny za pośrednictwem formularza kontaktowego.

  1. Zebrane dane służą do monitorowania i sprawdzenia, w jaki sposób użytkownicy korzystają z witryny, aby usprawniać funkcjonowanie serwisu zapewniając bardziej efektywną i bezproblemową nawigację.
  2. Cookies identyfikuje użytkownika, co pozwala na dopasowanie treści witryny, z której korzysta, do jego potrzeb. Zapamiętując jego preferencje, umożliwia odpowiednie dopasowanie skierowanych do niego reklam. Administrator stosuje pliki cookies, aby zagwarantować najwyższy standard wygody naszego serwisu, a zebrane dane są wykorzystywane jedynie wewnątrz firmy Centrum Rozwoju Kompetencji Językowych Sp. z o. o. w celu optymalizacji działań.
  3. Administrator wykorzystuje dwa typy plików cookies:
  4. COOKIES SESYJNE: są przechowywane na Urządzeniu Użytkownika i pozostają tam do momentu zakończenia sesji danej przeglądarki. Zapisane informacje są wówczas trwale usuwane z pamięci Urządzenia. Mechanizm cookies sesyjnych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z Urządzenia Użytkownika.
  5. COOKIES TRWAŁE: są przechowywane na Urządzeniu Użytkownika i pozostają tam do momentu ich skasowania. Zakończenie sesji danej przeglądarki lub wyłączenie Urządzenia nie powoduje ich usunięcia z Urządzenia Użytkownika. Mechanizm cookies trwałych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z Urządzenia Użytkownika.
  6. Użytkownik ma możliwość ograniczenia lub wyłączenia dostępu plików cookies do swojego Urządzenia. W przypadku skorzystania z tej opcji korzystanie ze Serwisu będzie możliwe, poza funkcjami, które ze swojej natury wymagają plików cookies.
  7. Użytkownik w każdej chwili ma możliwość wyłączenia lub przywrócenia opcji gromadzenia cookies poprzez zmianę ustawień w przeglądarce internetowej.
  8. Dodatkowe dane osobowe, jak adres e-mail, zbierane są jedynie w miejscach, w których użytkownik wypełniając formularz wyraźnie wyraził na to zgodę. Powyższe dane Administrator zachowuje i wykorzystuje tylko do potrzeb niezbędnych do wykonania danej funkcji.

4. Cele w jakich wykorzystywane są cookies

  1. Administrator wykorzystuje cookies własne w następujących celach:
  2. Konfiguracja systemu
  3. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych Serwisu.
  4. rozpoznania urządzenia Użytkownika Serwisu oraz jego lokalizację i odpowiednio wyświetlenia strony internetowej, dostosowanej do jego indywidualnych potrzeb.
  5. Uwierzytelnienia użytkownika w serwisie i zapewnienia sesji użytkownika w serwisie
  6. utrzymania sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  7. poprawnej konfiguracji wybranych funkcji Serwisu, umożliwiając w szczególności weryfikację autentyczności sesji przeglądarki.

iii. optymalizacji i zwiększenia wydajności usług świadczonych przez Administratora.

  1. Realizacji procesów niezbędnych dla pełnej funkcjonalności stron internetowych
  2. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych Serwisu. W szczególności pliki te pozwalają rozpoznać podstawowe parametry Urządzenia Użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  3. poprawnej obsługi programu partnerskiego, umożliwiając w szczególności weryfikację źródeł przekierowań Użytkowników na strony internetowe Serwisu.

iii. umożliwienie korzystania w Serwisie z funkcji „Schowek” i „Koszyk”.

  1. Analiz i badań oraz audytu oglądalności
  2. tworzenia anonimowych statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych Serwisu, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości.
  3. Zapewnienia bezpieczeństwa i niezawodności serwisu
  4. Administrator usługi wykorzystuje cookies zewnętrzne w następujących celach:
  5. prezentowania treści multimedialnych na stronach internetowych Serwisu, które są pobierane z zewnętrznego serwisu internetowego, np. youtube.
  6. zbierania ogólnych i anonimowych danych statycznych za pośrednictwem narzędzi analitycznych, np. Google Analytics.
  7. prezentowania reklam dostosowanych do preferencji Użytkownika z wykorzystaniem narzędzia internetowej reklamy, np. Google AdSense.
  8. zalogowania do serwisu za pomocą serwisu społecznościowego, np. Facebook.com.
  9. wykorzystania funkcji interaktywnych w celu popularyzacji Serwisu za pomocą serwisów społecznościowych, m.in. takich jak Facebook.com, Pinterest.com.
  10. prezentowania opinii na stronach internetowych Serwisu, które są pobierane z zewnętrznych serwisów internetowych, np: Facebook.com, Ceneo.pl, Opineo.pl.
  11. wykorzystania funkcji w celu ułatwienia komunikacji za pośrednictwem strony internetowej Serwisu, które są pobierane z zewnętrznego serwisu internetowego, takiego jak Live Chat.

5. Możliwości określenia warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu przez cookies

  1. Użytkownik może samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików Cookies, określając warunki ich przechowywania i uzyskiwania dostępu przez pliki Cookies do Urządzenia Użytkownika. Zmiany ustawień, o których mowa w zdaniu poprzednim, Użytkownik może dokonać za pomocą ustawień przeglądarki internetowej. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu Cookies na urządzeniu Użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  2. Użytkownik może w każdej chwili usunąć pliki Cookies korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej, której używa.
  3. Ograniczenie stosowania plików Cookies, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej Serwisu.

6. Newslettery

  1. Wyrażenie zgodny podczas rejestracji konta w platformie e-learningowej lub w późniejszym czasie na otrzymywanie drogą mailową bezpłatnych newsletterów daje prawo Administratorowi do okresowego wysyłania użytkownikom Serwisu informacji o nowościach, promocjach, wyprzedażach, konkursach, kolekcjach, wydarzeniach lub każdych innych informacji związanych z działalnością sklepu.
  2. Otrzymywanie newsletterów można w każdej chwili anulować, poprzez wyłączenie tej funkcji poprzez kliknięcie na linku „wypisz się”, znajdującym się w każdej przesłanej wiadomości elektronicznej. Rezygnacja z subskrypcji nie jest jednoznaczna z usunięciem konta w Serwisie.
  3. Administrator zastrzega sobie prawo do:
  4. przesyłania za pośrednictwem newslettera reklam oraz informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144, Poz. 1204 z 2002 r.);
  5. chwilowego wyłączenia usługi newslettera ze względów technicznych;
  6. nieuargumentowanego zaprzestania świadczenia usługi newslettera po uprzednim powiadomieniu jego użytkowników;
  7. usunięcia konta, którego użytkownik naruszył Regulamin Serwisu.